Imorgon blir jag 26!

Gammal som gatan.

=)

Mamma och pappa kom förbi idag, med färdigbakat och hemgjord sushi. Sushi mmmmmmmmmmmmm!

Fick ett tennarmband som jag faktiskt velat ha väääldigt länge och nya Trivial Pursuit. Älskar frågesport. Älskar veeerkligen frågesport. Konstigt nog så är det aldrig någon som vill spela med mig.
Till helgen dock kommer jag tvinga allihop. Jag fyller år så då får man tvinga folk att göra saker.

Nu far snart B + M. Hujja.
Känns trist och kul på samma gång. Kul för dem men trist för mig =/ Snyft*
Nåja det finns telefon, internet. M.m.m.m.m.m.
Man får bara se till att hålla kontakten och inte vara så jäkla slö.

Nu ska jag lägga mig och kladda lite (inte på karln, i mitt skissblock) Nja kanske lite på karln också om lillen behagar somna...*ler*

Imorgon börjar jag klockan sju! Får se hur det går nu när pojken inte behagar sova på nätterna....urk*

Redan trött...
*gäsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback