Mmmmmake Up Store....

.................vill ha..................


               


Elin gillar rosa.....gillar rosa myyycket, och har inte råd just nu att lägga ut pengar på smink =( men ändå plågar jag mig med att spana på Make Up Store 

Men har bestämt mig för att inte köpa mer smink just nu, dessutom har jag sååå mycket smink. Men jag anser att man kan aaaaldrig få för mycket av underbara ögonskuggor, helst inte för mycket av Make Up Stores ögonskuggor.
Det är dessutom skillnad, visst kan jag köpa en skugga från Isadora om jag gillar färgen men när man ska applicera en ögonskugga från Make Up Store då vet man att färgen i burken är den man får på ögonlocket. Sen beror det lite på hur man blandar och grejar men kvalitén på skuggan är ju helt fantastisk.

Såg dock lite färger som påminner mig om sommarsemester hos Isadora som jag gärna hade velat ha.

En annan sak med att vara mammaledig, jag sminkar mig vääldigt sällan. Så varför köpa nytt?
När jag väl sminkar mig så blir det väl mest cookie el brownie. Kanske lite pink frost. Så då är det ju onödigt att shoppa nya färger.

Jag har låtit mig själv förfalla. Förr sminkade jag mig jämt. Men men nu går man runt i myskläder hela dagarna och slöar.
SKÖNT!

Nu ska familjen Fredriksson äta lunch. Pojken busar och har sig. Nästa helg kommer svärmor och svärfar upp =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback