morgonkaffe, morgonslö, söndag

slö.

Rent ut sagt slö idag.

Pojken sover sin förmiddagslur, sitter och intar mitt morgonkaffe och väntar på att mitt morgonhumör ska bli på topp.
Klockan 11. Hmm.

Imorgon vid den här tiden så är min första arbetsdag på drygt nio månader över.
Känns skumt att man varit borta så länge.

Trodde jag aldrig om mig själv.

Elin mammaledig.

Ni som känner mig trodde nog inte det heller. Elin med baby.

Läskigt egentligen.
Det blir ju inte lättare med tiden.
Ansvar för ett annat liv.
WOW!

Coolt.

Nu börjar nog morgonkaffet verka.

Imorgon fyller jag faktiskt år. Inget fika här, jag hatar att baka. Eller ja jag gillar att baka men det är sällan det är ätbart. Så inget baka av här. På sin höjd en kaffekopp. Och jag är dålig på att koka kaffe också.

Så det så!

Kommentarer
Postat av: Peka

Om du inte visste det så finns det faktikst fika i affären ;)

2011-01-09 @ 13:29:25
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback