Slö, slapp och likgiltig vs K*t, glad och tacksam

En kvinna ska vara k*t, glad och tacksam.

Hmm.

Jag är k*t, slapp och slö.

Nåja ett "rätt" av tre är inte fy skam.

Idag ska det städas. Maken var lite tjurig igår för att det såg ut som faen här hemma. Inte att han skulle be mig städa utan han tänkte ta itu med det idag när han kommer hem.

Vilket innebär att jag har några timmar på mig. Ska försöka städa undan innan han kommer hem.

Tvätten först. Det finns ingen smutstvätt. Det är lättare att slänga på en maskin än att vika in. Så idag ska det rena in i garderoben.


 Yeah som att ;)


Mer i den här stilen kanske




Disken är tagen. Mattorna ska ut.

Pojken sover så nu passar jag på. Sparar allt på övervåningen tills han vaknar.

Action Elin Action!

Så kanske mitt k*tproblem kan lösas av en nöjd karl när han kommer hem.



Snart kommer dem här hem till oss om inte jag sköter mig...


Kommentarer
Postat av: Peka

Om nån hade ringt dom hade dom nog varit här för längesen B)

Min inbjudan om att komma å hälsa på står fortfarande kvar om ni har tråkigt nån dag när du inte jobbar :)

2011-01-26 @ 13:12:37
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback