Sugen på...

Ett underbart litet gulligt diadem från Nelly....
http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/svensk-450/pim-450015-14/

Jag vet, brukar aldrig blogga om sånt men nu var jag sugen. Det finns dessutom (det här var inte ett av dem dock) ganska billiga diadem på Nelly.

Något som också hade varit kul är löslugg.
http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/skönhet/hårvård/hårförlängning/

Såg en annan tjej som hade bloggat om det och en sån hade jag velat ha. Dock är det svårt med färg för mig i och med att jag inte alltid har samma färg, man har som inte lust att lägga pengar på en löslugg som inte matchar håret i övrigt. Men det hade varit en kul grej. Ofta klipper jag lugg och sen ångrar jag mig och då tar det hundra år innan den växer ut.....Nu håller jag t.ex på att låta håret växa ut.

Lättare med långt hår när man jobbar. Dessutom måste man springa hos frissan jämt och mammaledighet och frisör går inte ihop =( Hade gärna gått till frisören varje dag men pengar behövs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback