Trött pojke, varmt väder

Hur kommer det sig att varje gång det blir varmare i Kiruna så blåser det?

Nåväl så är det väl. Något med vädret som alltid blir antar jag. Bott i Kiruna i stort sett hela mitt liv så borde väl vara van.

1,5 + ute. Ganska skönt.

Ska hälsa på lite idag. Bara pojken ville vakna nån gång. Ska låta honom sova en stund innan han får sig ett skrov. Inte hamburgare. Nej det får han nog vänta med läääänge än.

Svärfar kommer idag.
Så det blir fiskmiddag. Åt faktiskt fisk igår också men tycker mer om fisk än kött faktiskt så på mig går det ingen nöd. Visst går jag ut och äter så tar jag gärna en köttbit men ofta blir jag bara besviken på fiskrätterna jag beställer ute så då blir det lätt att man tar den där oxfilén mest bara för att man vill äta gott när man går ut =)

Har intet mycket att skriva.
Händer inte så mycket.

GT 5 inhandlades igår. Rikard gillar ju bilspel så han kan ju faktiskt få sig ett spel till och från.

Åhå nu låter där uppifrån så ska se om lillen vaknat så kanske man kan ta och fara nångång ;)

Hipp hipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback