Vill ha



Är ovanligt sugen på en lampa som jag inte ens vet vart jag skulle ha...

http://royaldesign.se/viewitem.aspx?ID=10419

Konstigt?

Tittar för mycket på reklam.

Alldeles för mycket på reklam ja. Måste vara det....Eller så ser jag mitt framtida hus och hur det skulle se ut om det var renoverat. Kan vara det. Men man måste kanske renovera först innan man börjar inreda det som man vill ha det ;) Den här svarta hade jag velat ha till sovrummet. Men inte till vårt sovrum som det ser ut idag utan ett med den där nya fina sänggaveln och nya tapeterna....MMmm en kvinna kan väl få drömma lite grann...Dessutom är jag för snål för att köpa ett lampskrälle för så pass mycket pengar när man har en liten son som behöver saker =/



Till och med min son gillar reklam, nej han älskar reklam. Just nu är det inte så mysigt i hushållet Fredriksson, jag fick magsjuka i torsdags. Efter det har det liksom smugit runt till gubben och antingenär sonen på gång med tänder eller så har det smittat honom också. Bajsblöjor till höger och vänster. Tvätt av sängkläder igår och byte av kläder på son x antal ggr per dag.

Idag måste vi hämta hans nya overall. Undanlagt från rean så det är bäst man hämtar. Ingen lust att köpa overall på fullt pris =/

Nu frukost med familjen..

Hupp hupp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback